lunes, 26 de noviembre de 2007

ÈTICA I MORAL


Tornant a una posició filosòfica, farem un parèntesi a l’anàlisi objectiu i a introducció de termes relacionats i plantejarem una pregunta de profunda reflexió subjectiva, pero no per això menys relacionada amb l’engany o com el tan explotat fins ara sinònim “fake”.

Com dèiem en el post de contres del “fake” un dels inconvenients, o millor dit, l’inconvenient principal d’aquest es el fet de que no podem negar que la verdadera base del “fake” es la mentida.

I com a tal, el fet de mentir planteja un dilema moral, i més quan es tracta de beneficiar-se’n econòmicament.

Per tant l’objectiu d’aquest article, es calar en la consciència humana promoure a reflexió entorn a si es lícit utilitzar el “fake” com a eina publicitària?

Cal preguntar quins son els límits alhora de mentir per vendre.

Evidentment, no hi ha una resposta objectiva per a aquesta pregunta, cadascú n’extreu la resposta segons la seva lògica, mentre que per a alguns generar un “fake” no es més que una broma innocent per a altres comporta una carga simbòlica a tot tipus de nivell.

No hay comentarios: